Garantie

Wij van Opblaasbarejacuzzi-shop.nl staan achter ons product en kunnen daarom de garantie van 2 jaar geven op alle electrische delen van de jacuzzi’s uit ons assortiment en 1 jaar op het bad zelf. Wij garanderen dat uw jacuzzi minimaal 2 jaar probleemloos zal moeten werken. Zo niet, dan gaan we daar iets aan doen. Indien er problemen met uw opblaasbare jacuzzi zijn, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om uw problemen zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.
Indien de garantietermijn is verstreken en er dienen zich problemen aan, ook dan kunt u contact met ons opnemen. We kijken samen met u naar een passende oplossing, zodat u weer snel kunt genieten van uw opblaasbare jacuzzi.

Mochten er problemen zijn met het motorblok van uw opblaasbare jacuzzi, dan biedt Opblaasbarejacuzzi-shop.nl een unieke omruilgarantie. Hierdoor kunt u binnen 5 werkdagen uw opblaasbare jacuzzi weer gebruiken, zonder het eerst te hoeven laten leeglopen. Op een eenvoudige manier kunt u het motorblok van uw spa loskoppelen en in de bijgeleverde doos versturen, het motorblok wordt gerepareerd en wordt vervolgens gerepareerd weer bij u thuisbezorgd. Heeft u vragen over deze omruilgarantie, neem dan even contact met ons op voor meer informatie.
Hieronder het overzicht van de werkwijze van de omruilgarantie:
1. Neem contact op met ons, zodat wij weten wat de problemen zijn en dat uw motorblok naar ons opgestuurd wordt. Telefonisch worden de te lopen stappen met u doorgenomen.
2. Koppel het motorblok van uw opblaasbare jacuzzi los.
3. Verzend uw motorblok naar ons. 
4. Uw motorblok wordt gerepareerd door ons en binnen vijf werkdagen weer bij u thuisbezorgd, zodat u weer kunt genieten van uw opblaasbare jacuzzi. Mocht het motorblok niet te repareren zijn, dan ontvangt u een nieuw motorblok van ons.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@opblaasbarejacuzzi-shop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.